czwartek, 28 kwietnia 2011

Wyzwanie #1 na blogu Digi Scrap :)

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu na stronie Digi Scrap, które polegało na tym, aby w swojej pracy użyć jakiegoś stempelka, tradycyjnego lub w wersji digi. Swoją drogą zachęcam Was do zaglądania na tego bloga, czerpnia z niego inspiracji, a w każdy poniedziałek mamy możliwość zapisania sobie w pamięci naszego komputerka jednego digi-stempla. :)

Na wyzwanie postanowiłam zrobić "schodkowa kartkę z przesłaniem". Użyłam stempelka digi - dziewczynki, ale nie mam pojęcia skąd on jest, poprostu znalazłam go u siebie w folderze "STEMPLE". :) Oto cała karteczka (zdjęcia słabiutkie, robione przed chwilą, bo to już ostatni moment na zgłoszenie, a ja nie miałam czasu za dnia, żeby zrobić ładne zdjęcia; kolory w rzeczywistości są trochę żywsze :


tu zdjęcie z lampą ;)

dziewczynka

I schodki... najwyższy :)

średni...

najniższy :)

szczegóły

Kartka będzie od dziś stac u mnie na biurku. :) Dobranoc!

4 komentarze:

  1. Ładny składaczek :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna kartka i świetny pomysł!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i bardzo ładnie zrobiłaś schodki. Takie schodkowe kartki są piękne, a ja mam ich tak mało w swoim dorobku :)
    Dziękuję za udział w naszym pierwszym wyzwaniu na digi-scrap.pl i już dzisiaj zapraszam na kolejne :)
    Życzę powodzenia w losowaniu nagrody.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam bardzo ciekawy blog fajne i pomocne artykuły. Ja też mam kilka ciekawych wpisów na swoim blogu:

    http://przyjecieweselne.blogspot.com/

    http://naszekwiatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń